perkara yang kadang kadang kita memang ada rasa tak nak buat

10:18 AM Edit This 0 Comments »
Assalamualaikum wbt

Agak berhabuk tiara's life bila aku menyingkap tirainya semula.
Ramai yang bertanya dan mahu aku tulis kembali.
Tapi aku buat endah tak endah sahaja dan melakukan perkara perkara yang aku rasakan lagi penting dari tiara's life.
Namun hari ini usai solat Zohor, aku kembali memikirkan perkara yang aku rasa aku suka buat tetapi sudah lama aku tinggalkan.
Nah,
aku secara rasminya membuka kembali tiArA's life untuk dibaca umum.
Ingin aku ingatkan bahawa angin aku sedikit berubah untuk pembukaan baru ini, tahun ini kerana aku merasakan sejak bermulanya aku menulis (iaitu sejak tahun 2007), aku sudah banyak berubah dan menjalani kehidupan yang lebih indah berbanding dahulu.
Oleh itu, mungkin mesej yang aku bakal sampaikan di tiArA's life 2010 tidak akan sama dengan mesej yang aku telah sampaikan di tiArA's life 2007-2009.
Dan agak sedih juga kerana mungkin aku kurang menulis dalam bahasa keduaku kerana aku punya sebab aku sendiri.
harap maklum,

Ikhlas,
tiArA

0 comments: