kisah asam pedas

7:56 PM Edit This 3 Comments »
dulu,
aku x penah suka asam pedas
padahal mak aku punye asam pedas dan
masakan nenek aku la antara
asam pedas terBAEk!!

aku x pernah appreciate
malah kalau aku balik je rumah
ibu akan masak asam pedas
dan aku akan menunjukkan muka protes
dlm hati
macam xde masakan laen je
ibu kan taw aku ske masak lemak
asal asam pedas juga dipilih utk menu hari ini

dan aku akan sentuh sikit je nasi


sekarang,
aku rindu gle asam pedas ibu :(
try masak tadi pon cm byk je kurangnye~~
x sama gila ok
rinduuu sangat
nak asam pedas!

P/s: sori merepek~

3 comments:

NuR kHaiRunNiSa said...

waaa...asam pedas sedap tuu..x rase aku punye lg..hahahaha=P

Azira Y said...

alahai kesiannya org jauh...
hehehe
cuba la lagi...walau xsama, at least terubat juga rindu pd ibu tu...;)

tiArA EmiLY said...

to nisa' : sedap ke? cakap je x anta sini buat pe??

to azie: thanks azie~ actually jadi je..cme x sama exactly, adat la kan..huhu,
azie kat umah kena appreciate masakan mak tau..
bila dah jauh mcm akak nh baru nk rasa menyesal~