luahan hati lagi :( *sigh *sigh

6:49 AM Edit This 0 Comments »
tak tahu nape ntah rasa sedih
bila org ckp org FOBIA dengan artikel artikel yang aku anta kat dia
tahu x maksud FOBIA tu apa?
FOBIA tu mengikut kamus bahasa bermaksud rasa ketakutan yang berlebihan tentang sesuatu hal atau fenomena.

ish ish
ok lahh
you need a space
Allah will give you then,
hope you will use this space
ONLY to love Him..

dan aku kena redha lah bila org dah mula FOBIA dengan sharing aku,
nota untuk diri sendiri:
1. jangan mudah putus asa
2. masih ramai lagi orang lain yg nak dengar sharing kau
3. buat tak malu je bila sharing sebab kita tak tahu bilamana orang akan tersentuh dengan hidayahNya
4. teruskan memberi kerana hidup untuk memberi kann kann
5. yes, kena positif dan OPTIMISTIK!

Jzkk everyone!
YOU made my day :)

ok, dah happy balik!

0 comments: